Közeledik 2023. november 28., a Giving Tuesday, az Adományozás napja.
Az #AdakozóKedd – nemzetközi nevén #GivingTuesday – egy globálisan terjedő mozgalom, melynek célja, hogy legyen egy nap, amikor minden az adományozásról, a jótékony cselekedetekről és ezek ünnepléséről szól. A kezdeményezést a Black Friday és a Cyber Monday ellensúlyozására hívták életre Amerikában azért, hogy az embereket a nagy vásárlások időszakában arra buzdítsák, hogy odafigyeljenek egymásra, az elesettekre, a hátrányos körülmények között élőkre, és adományokkal másoknak is segítsenek, örömet okozzanak.
Civil szervezetek számára ismert, hogy az év végi, november-decemberi időszak különösen erős az adományozás szempontjából. Év végén még azok az emberek is adományoznak, akik év közben erre nem fordítanak figyelmet.
Amennyiben civil szervezetként fut adománygyűjtő kampányod a novemberi időszakban, vagy éppen most indítanál adománygyűjtést, a Giving Tuesday mindenképpen megfelelő felütésként szolgál. Ez a nap jó alkalom arra, hogy extra motiváló, felhívó üzenetekkel támogasd meg kampányod, vagy épp ezzel indítsd.
Bővebben: ITT